De zevende week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Marlies Daphne - WaarBenJij.nu De zevende week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Marlies Daphne - WaarBenJij.nu

De zevende week

Door: Daphne/Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

07 April 2018 | Malta, Sliema

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer! Deze week was een rustige week.
Omdat wij vorige week naar het strand waren geweest, waren wij best wel verbrand, dus hebben wij de eerste paar dagen de zon proberen te vermijden.

Wij moesten woensdag, donderdag werken en aankomende zondag en maandag moeten wij ook werken.
Dit was de week waarin wij van afdeling gingen wisselen. Marlies ging naar de 4e verdieping en Daphne ging naar de 2e verdieping. Het leek wel weer onze eerste stagedag! Wij waren best wel een beetje zenuwachtig, want een andere afdeling betekend ander personeel, andere patienten, andere diagnoses en toch ook wel een beetje een andere werkwijze. Dit maakte het ook wel weer een beetje spannend. Inmiddels hebben we er 2 dagen op zitten. Het is toch wel erg wennen op een andere afdeling. Gelukkig word je hier goed opgevangen door je collega’s.
Aankomende week zijn we ook een weekje vrij, omdat de vriendinnen van Marlies langs komen! Dan gaan we weer wat meer ondernemen, zoals naar Gozo en Popeye Village! Dan hebben wij ook weer tijd om bruiner te worden, omdat het elke week ongeveer 20 graden is hier!

Verder heeft Marlies nog een kaartje naar haar ouders en haar zus gestuurd en heeft Daphne kaartjes gestuurd naar haar ouders, haar oom en tante en haar oma! De kaartjes waren 2 dagen later al goed ontvangen.

Vanmiddag zijn we samen met Myreille naar de San Anton Gardens geweest. We hebben hier genoten van het heerlijke weer en verschillende mooie plekjes gezien.

Ciao Ciao

Daphne en Marlies

• 08 April 2018 - 20:18

Henk & Cora Van Der Veen:

Hallo Daphne en Marlies,

Leuk om jullie ervaringen te horen nu jullie van afdeling zijn gewisseld.
    Herkenbaar dat dit eerst even onwennig is, maar ook een leerzaam proces.

Qua temperatuur was het vandaag hier identiek aan de temperatuur bij jullie.
    Dus vandaag konden wij hier ook volop genieten van de buitenactiviteiten.

Heel veel plezier volgende week met de visite van twee vriendinnen van Marlies en jullie vakantie volgende week.

Geniet lekker van jullie vakantie vanaf morgenavond.

Groeten Henk & Cora van der Veen

• 09 April 2018 - 12:30

Bea Welleweerd:

Klinkt allemaal heerlijk

• 09 April 2018 - 22:24

Alice:

Hoi dames,

Mooi om jullie verslagen te lezen.
    Wat een ervaring doen jullie op en wat kunnen jullie dat straks goed gebruiken!!
    Beetje jaloers op de fijne warmte zijn we wel maar dit weekend was het hier ook heerlijk☀️
    Lekker genieten van de vakantie met je vriendinnen Marlies
    En..........gedraag je